.:: راز و نیــــــــــاز ::.

مشخصات بلاگ
.:: راز و نیــــــــــاز ::.

گذر عمر یک لحظه است
انگار که چشم ببندی و باز کنی
خود را سپید موی و ناتوان ببینی و کارهایی که همه نیمه تمام مانده اند...

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۲/۰۸
    god
نویسندگان
پیوندهای روزانه

god

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۸:۳۰ ق.ظ

خدایا ! خداوندا ! من از تو آسمان نمی‌ خواهم اما خورشید را به من بده تا دلم به تو گرم باشد

خدایا ! خداوندا ! من از تو دریا نمی‌ خواهم اما رودخانه را به من بده تا همیشه به سوی تو روان باشم

خدایا ! خداوندا ! من از تو جنگل نمی‌ خواهم اما گل کوچکی به من بده تا عطر تو را داشته باشم

خدایا ! خداوندا ! من از تو شب و روز را نمی ‌خواهم اما فرصتی به من بده تا دنبال تو بگردم و پیدایت کنم

*************

  • Yah

نظرات  (۲)

+ متاسفانه موفق نمی شوم صفحه اول وبلاگ شما را ببینم!

شما میدانید چرا؟!

پاسخ:
چرا چطوری؟

+ مثل حالتِ مسدودشدن وبلاگ!

بلاک شدن

پاسخ:
الان درست شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی